Help, I have done it again
救我 我又淪陷了

I have been here many times before
我已經淪陷多次了

I hurt myself again today
今天 我又傷害我自己了

And, the worst part is there's no-one else to blame
然而 這種錯誤 能要我去怪誰

Be my friend
當我的朋友吧


Hold me, wrap me up
抱我 緊緊 圍繞著我

Unfold me
讓我坦白

I am small
我是如此卑微

I'm needy
也如此枯瘦

Warm me up
給我溫暖

And breathe me
然後 呼喊著我

Ouch I have lost myself again
喔 我又被自己遺失了

Lost myself and I am nowhere to be found,
已被遺失的我 能去哪裡找

Yeah I think that I might break
是的 我想我可能會崩解

Lost myself again and I feel unsafe
我感到沒有安全感 只因遺失了自我

Be my friend
當我的朋友吧

Hold me, wrap me up
抱我 緊緊 圍繞著我

Unfold me
讓我坦白

I am small
我是如此卑微

I'm needy
也如此枯瘦

Warm me up
給我溫暖

And breathe me
然後 呼喊著我

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    E.T 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()